Regulamin

Warunki realizacji zamówienia

  • Warunkiem realizacji złożonego zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail umożliwiających potwierdzenie zamówienia.
  • Realizujemy zamówienia złożone wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
  • Wszystkie ceny w sklepie zawierają podatek VAT i są cenami brutto.
  • Dane podawane w formularzu zamówienia będą przetwarzane przez firmę Tetrum wyłącznie w celu realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych i nie będą udostępniane zewnętrznym podmiotom.
  • Zamówienia potwierdzane są telefonicznie w ciągu dwudziestu czterech godzin roboczych od momentu otrzymania zamówienia.
  • O otrzymaniu zamówienia informujemy listem e-mail na podany w formularzu adres. Brak telefonicznego potwierdzenia oznacza, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji.
  • Jeśli uzyskane potwierdzenia w ciągu trzech dni roboczych nie będzie możliwe, zamówienie zostanie anulowane.

Termin realizacji i dostarczenie zamówienia

  • Termin realizacji zamówienia wynosi do dziesięciu dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, jeśli powyższe zamówienie nie zawiera niestandardowych przeróbek lub dodatkowych elementów, które nie wchodzą w skład podstawowego modelu.
  • W przypadku braku towaru na magazynie, klient jest informowany o tym fakcie telefonicznie podczas potwierdzenia zamówienia. Istnieje wtedy możliwość dostarczenia towaru w późniejszym terminie, bądź uzgodnienia zamiany wybranego towaru na inny o podobnych parametrach.
  • Zamówienie jest dostarczane przez wybraną firmę kurierską. Istnieje możliwość osobistego odbioru złożonego zamówienia.

Rozliczenie, gwarancja i reklamacje

  • Zamawiający rozlicza się za zamówiony towar przez przedpłatę przelewem na konto lub przy odbiorze za pobraniem u kuriera wybranej firmy.
    Wszystkie towary zakupione w sklepie internetowym są fabrycznie nowe.
  • Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami umieszczonymi na karcie gwarancyjnej.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, które powstały podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy kurierskiej protokołu reklamacyjnego, w momencie odbioru przesyłki.

Konto bankowe

BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ S.A.
82203000451110000003863400

Kontakt

W przypadku zwrotu towaru lub jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu 506-615-998 lub adresem e-mail sklep@sporthem.pl

Inne postanowienia

  • Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
  • Zgodnie z Ustawą o ochronie praw konsumentów z dnia 2 marca 2000 roku masz prawo odstąpić od umowy w ciągu czternastu dni i zwrócić towar w ciągu kolejnych czternastu dni.
  • Skontaktuj się z nami, a my powiemy Ci, gdzie odesłać Twoje towary. Pieniądze zwrócimy, jak tylko przesyłka do nas dotrze. Produkty przyjmiemy, jeśli nie były używane i nie zostały w żaden sposób uszkodzone.
  • Informacje o produktach zamieszczone na naszej stronie pochodzą z opisów producentów. Nie ponosimy odpowiedzialności za zmiany wprowadzone przez producentów oraz ewentualne błędy w opisie produktów.
  • Użyte znaki towarowe i loga graficzne są własnością odpowiednich firm, instytucji czy osób prywatnych.
  • W sprawach nieuregulowanych powyższym dokumentem stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

Życzymy udanych zakupów i dziękujemy za odwiedzenie naszego sklepu.